środa, 15 sierpnia 2012

co znalazłam na strychu

 

1.parawan,ceramika,wnętrza,dekoracja wnętrz,ceramika artystyczna

2.parawan,ceramika,wnętrza,dekoracja wnętrz,ceramika artystyczna

3.parawan,ceramika,wnętrza,dekoracja wnętrz,ceramika artystyczna

4.parawan,ceramika,wnętrza,dekoracja wnętrz,ceramika artystyczna

 

6.parawan,ceramika,wnętrza,dekoracja wnętrz,ceramika artystyczna

7.parawan,ceramika,wnętrza,dekoracja wnętrz,ceramika artystyczna

8.parawan,ceramika,wnętrza,dekoracja wnętrz,ceramika artystyczna

9.parawan,ceramika,wnętrza,dekoracja wnętrz,ceramika artystyczna

parawan z szamotu, malowany angobami , 150 /156 cm

10 komentarzy:

  1. C'est toujours aussi beau Baska, bravo !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. I like these screen panels! Very Nice!

    OdpowiedzUsuń
  3. hej! przed kwadransem też byłem na strychu. tu, w Cieplicach. ale takiego pięknego parawana tam nie było, proszę Ciebie. Bravo, bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Ryszardzie , zapraszam do mnie , na poszukiwania , nawet na kolacja kaszanka się znajdzie ;]

      Usuń
  4. A ja już się rozgrzałam do czerwoności po przeczytaniu tytułu, bo strychy i piwnice to moja choroba, a tu proszę, takie cudo spod zdolnych rąk, współczesne, a przesiąknięte strychową secesją:) Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, a strychy inne też chętnie zwiedzę :}

      Usuń
  5. Basiu, uwielbiam Twoje połączenia mebli z ceramiką. Piękna rzecz wyszła. Szkoda, że nie mam strychu, może też bym coś tam znalazła....

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dziękuję, zwłaszcza , że to parawan mój pierwszy w życiu , starożytny , że tak powiem :}

    OdpowiedzUsuń