środa, 29 grudnia 2010

collage

od czasu do czasu, zwłaszcza, gdy zimno , postanowiłam przysiąść się na chwilę do stolika w Collage Caffe ,  mam zamiar dać się porwać strzępkom papieru

"Nic tak człowieka nie charakteryzuje, jak rodzaj zabawy, której szuka." /K. Przerwa-Tetmajer/

















bawiłam się tak dobrze , ze zapomniałam o obiedzie uuuuuuuuu...
zdjęcia pochodzą między innymi z Ceramics monthly,  a towarzystwo z kieliszkami to "Six Danish Ceramists" , żeby było niedaleko od ceramiki :}






8 komentarzy:

  1. o jak się cieszę, że przysiadłaś z nami:)
    collage niesamowity!
    mam nadzieję, że jeszcze nie raz się skusisz:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. joli travail, très ludique.. et cette opposition dans la photo de groupe.. entre les habillés et les nus! stimulant!

    OdpowiedzUsuń
  3. tymonsyl - przysiadłam i pewnie jeszcze posiedzę :} dawno nie robiłam czegokolwiek z papierem a zawsze to lubiłam , jest okazja :}

    ELFI - merci , these people are danish ceramic artist:} art is fun and brings everybody long joyful life ;}

    OdpowiedzUsuń
  4. ..."joyful life". Czego więcej można sobie życzyc?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. o, zdecydowanie zapraszamy częściej!
    rewelacyjna praca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, kapitalne! Ja też robiłem i robię kolaże:)
    Miłej zabawy sylwestrowej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Andrzej - wszystkim i sobie życzę "joyful life" :}
    druga szesnaście - bardzo dziękuję za miłe przyjęcie jesteście wraz z Tymonsyl bardzo wyrozumiałe :} postaram się zasłużyć na Wasze pochwały :}
    Ryszardzie dziękuję , to pokaż co robisz :} baw się dobrze, mam nadzieję, że zdążyłeś :}

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdążyłem, choć nie było łatwo, pociąg już na odcinku Szklarska-Jelenia Góra miał 80 minut opóźnienia!
    Uups, zaplątałem się w serpentynę:)

    OdpowiedzUsuń