czwartek, 25 listopada 2010

  " Jestem łatwym do zastąpienia naturalnym fenomenem , jak woda w rzece płynąca pod mostem ku morzu. "

     Murakami  " O czym mowie , kiedy mowie o bieganiu "

     Sa zdania, które zostają na zawsze w pamieci






























korzystając z dziury w niebie wreszcie udało mi się zrobić zdjęcia
Pudla z gliny szamotowej, malowane angobami, zawartość malowana angobami także, jak również redukowana i miejscami szkliwiona, a wszystko wstawione w ramę 85 / 50 cm, nie pamiętam już z którego śmietnika

12 komentarzy:

  1. Ach, jak ja uwielbiam Twoje elementos!
    Dzięki z te zdjęcia:) Od razu zrobiło się pogodniej!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mnie cieszy jeśli mogę pogodę poprawiać :}

    OdpowiedzUsuń
  3. Merci Elfi, I am happy You like it :}

    OdpowiedzUsuń
  4. brakło mi słów...pochylam się nad każdym szczegółem...

    OdpowiedzUsuń
  5. zachwycam się :)
    co więcej pisać?

    OdpowiedzUsuń
  6. tymonsyl, jak milo , ze wpadłaś :}

    gosiaw ,dziękuję, warto pracować dla takich slow :}

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kompozycja. Cudne zdjęcia. Czegóż chcieć więcej...

    OdpowiedzUsuń
  8. siedzę z gębą rozdziawioną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Plastusia - dziękuję :}
    Andrzej - ale za to w kapciach mam nadzieję ;}

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne! jak ja się cieszę, że tu zawędrowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. witaj, cieszę się, że tu zawędrowałaś :}

    OdpowiedzUsuń