środa, 17 lutego 2010

"Ruchy ptasie według Makbeta"

Ta praca powstała już dawno, kiedy robiłam zdjęcia ptaków,
jest ona niejako zrobiona na zamówienie Pracowni na Kaszubach, której komentarz został w mojej głowie. Musiałam trochę powalczyć,przerabiałam ją kilkakrotnie, dopiero dzisiaj jest gotowa, ale myślę, że się udało:}


 Płytki szamotowe 20 / 20 cm , z odciśniętymi śladami, szkliwione, malowane,przecierane wielokrotnie angobami, wypalane w temp. 1100-1230C.

80 / 80 cm


to na dowód Pracownio Droga, że wisi i cieszy oczy, moje ,póki co :}

5 komentarzy:

  1. piękna ta ceramiczna fotografia

    OdpowiedzUsuń
  2. i jakby sie dodatkowo w wodzie przeglądały...!!!!!

    pytania o książki zadaję Tobie na blogu u mnie ;)))
    masz ochotę odpowiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, wspaniale oddałaś atmosferę tamtego zdjęcia i tamtej chwili :) Chętnie bym zaproponowała wymianę dzieła na srebro ;) Co Ty na to ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję, to miła propozycja :}
    na razie tak ją lubię, że wisi nad kanapą, jeśli zdecyduję się z nią rozstać , to kto wie ...

    OdpowiedzUsuń
  5. hi.. just dropping by here... have a nice day! http://kantahanan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń